Indeed..

Läget mer er då? Idag är det fredag och jag är trött som ett djur, ahh shit är inte heller på världens bästa humör. Usch idag känns det som att allting har gått fel..fast ändå inte liksom, inget som "hänt" men jag antar att man har sådana dagar ibland..Igår hade vi jätte skoj iaf (bortsett från den omänskliga bussresan på sammanlagt 8 timmar), vi åt gott och shoppade en massa i taxfreen..=) Så det var kul, men det var inte ett jätte stort utbud av prylar men jag vart nöjd. Hade tänkt jag skulle köpt mig ny ögonskugga och nytt rouge men det fanns inget jag tyckte var prisvärt direkt..så får köpa det hemma på stan ist.. Annars idag har jag haft ett bankärende, väldigt givande faktiskt och en trevlig tant som rådgivare..Ringde etfter min kursbok idag också, eftersom den borde dimpa ner hos mig nu (faen va struligt allt sånt bilvit, har INTE varit så innan?!) i min beställningsorder står det leveranstid 3-7 dagar och idag är det den 7:e dagen men han jag pratade med sa; "Ja det är ju så vi brukar skriva men sen är det ju upp  till vår leverantör att skicka det till oss" oki, såg senare att jag fått ett bekräftelse mail från dom, att paketet är skickat..ok??!! Men men..hoppas jag har den till måndag då..

Hoppas det blir en bra helg.. Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0