It's alright..

Läget med er då? Här är det segt, har varit trött och lite sjuk hela helgen. Börjar känna mig lite bättre, behöver nog vila mig.. Har fixat med en del i helgen, biljetter hem över jul är bokade, planera se en HV match, men hej, det finns inga biljetter kvar till annandagen..oki?! Skumt, om man inte vill stå i klacken då..men det vill nog inte min mamma..haha..=) Det är så billigt och bra, 100 kr har man ju alltid betalat..=) Planerad utgång med Anna, ska bli kuuul!
Och till nästa helg, hem till mammsen..har bestämt att vi ska äta tacos! Haha..ovanligt..=) Ska göra fint hos pappa och sätta dit mitt ljus jag köpt. Sen åka runt, tända ljus och så.

Gumman, du har varit min ängel i 8 år nu..sjukt. du fattas.

Nu får ni ha en bra söndagskväll! Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0