Ojojoj..

Är helt slut i min arma skalle..usch, vilken dag! Gruppredovisning på fredag och jag känner mig inte alls taggad, mest nervös faktiskt..måste renskriva och öva en massa imorgon och sen att det inte är så bra "stäming" i gruppen gör ju inte saken bättre direkt..känner mig stressad, förvirrad och allmänt lost. Behöver nog morgondagen för att landa, fixa med lite saker och sådär..skulle behöva gå på massage. Mammsen kommer på fredag så det ska bli jätte kul, på lördag ska vi till Stockholm så det kommer att bli super mysigt..=) Ska greja med uppsaten lite imorgon, söka jobb, plocka och fixa hemma och framförallt PLUGGA! Både till seminariumet och tentan..

Well well...ska äta en apelsin och hoppa in i duschen..

Ta hand om er..Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0