Allå Allå!

Idag har det varit föreläsning hela dagen, men vilken föreläsning, så himla intressant!! Öronen var spetsade åt föreläsarens håll mest hela tiden. Är verkligen glad över att jag valt att gå denna kursen, väldigt lärorikt. =)
När jag kom hem fixade jag lite, handlade och så har jag fixat med en massa skolpapper..
Idag på lunchen fyndade jag ett par jätte snygga vinterstövlar, 1000 kr var ordinarie pris men det var 70% rea så jag fick dem för 300 kr på Bianco, lätt de bästa i stan. Och när jag kom hem väntade min almancka! Jätte söt och fin!! =) Har planerat upp en massa där i nu! =)

 Åhh..så fin! Man designar dom själv på personligalmanacka.se


 Mina fina stövlar! Är väldigt nöjd med köpet..=)

Nu ska jag fortsätta fixa lite sen ska jag krya till kojs och läsa nya Amelia Höst..verkade bra..

Stor kram till er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0