Friday I'm in love..

Äntligen fredag, och det ska bli skönt med lite helg. Har jobbat idag så nu är jag trött, inget jobb imorgon så jag ska till simhallen och ha det gött! =) Simma 1 km hade jag tänkt sen ska jag slappa i bubbelpoolen och bastun..härligt det! =) Sen ska jag köpa mig nån bra tidning och godis till kvällen, koppla av lite grann, det känns som att det behövs..

Har grejat lite med min "nya" uppsats idag..satt upp arbetet "framför" mig, precis så som Rolf sa att man skulle göra så man får en överblick, skrivit en titel på arbetet, tänkt lite kring ämnet, vad jag vill ha med och hur jag vill gå tillväga..sen tar jag hjälp av min halvfärdiga uppsats..se hur vi gjorde då..=) Haha..känns såå länge sedan. Men tur gumman att vi kom överens om att skriva var för sig..=) Har mailat iväg till en studievägledare om hur jag ska göra rent praktiskt, söka till c-kursen eller börja skriva direkt..vilket jag iofs inte kan göra på "heltid" med tanke på psykologin..men får hoppas på ett vettigt svar därifrån. Snart sista datum ju, 15 oktober är ju sista ansökningsdatumet till program/kurser till våren.. Måste också höra mig för om en handledare..well, det ordnar sig det..

På söndag ska vi åka till Karlssons i Strängnäs och se vad de har för kul, fick reklamblad för inte så länge sedan och de hade en del roliga inredningsprylar, kan vara kul och kolla in..

Åhh..idag fick jag en jätte fin present av min älskling för att han tycker jag är så bra, fixar och har mig..Dolce&Gabbana, The one body lotion..som jag har önskat mig i evigheter..=) Och nu fick jag den, var meningen att jag skulle fått den på våran dag, som är snart men jag ska få välja grejer på kryssningen istället..Nice, undra vad man får mer?!? ;-)

Och så har jag/håller på och kollar lite fakta kring seminariumet som vi har i psykologin den 10 oktober. Lite lurigt perspektiv vi tog oss an egentligen men det ska väl gå..=) Får tänka på våra plus poäng till tentan sen..

Nu ska jag fixa lite till sen ska jag krypa ner i sängen..

Ha en go fredag kväll!



Det här har jag..underbart och lite lyxigt..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0