God dag!

Här sitter jag och nu börjar tenta veckan..! Ahh..försöker lägga upp det smart, ska renskriva alla lösa anteckningar på datorn och börja sammanställa instuderingsfrågor, men shit det är 81 stycken + gamla tentafrågor..jaja, det måste göras..kanske inte skriver ner allt dock..utan mer "hänvisar" under fårgan till rätt kapitel och sida. Fick en underbar överraskning igår, mammsen kommer på fredag!!! Åhh..jag blev så väldans glad!! Min mammsing plutt, saknar henne sjuukt mycket just nu.. Vi skulle egentligen inte setts förens om 4 veckor..men det är så lång tid, så mamma får vara med och tentaplugga här. Och så blir det väl lite shopping, som alltid! =)

Nu ska jag äta, sen blir det en massa tända ljus och plugg. Får försöka göra det så mysigt som det bara går..

Stor Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0