Hallå!

Hjälp vad fort den här dagen har gått, helgen överhuvudtaget! Varför ska alltid helgerna gå så himla fort medans veckorna ibland kan vara långa som år..? Konstigt det där.. Idag har jag plockat iordning lite på balkongen, dammsög upp all skit som blåst in, torkade av och fixade med blommorna. Får väl se hur länge de klarar sig innan de blir frostskadade..har väl ingen större lust att plantera in dom heller, skulle väl vara murgrönan isf. Ska om ett tag åka iväg och handla lite inför hösten/vintern där ute, en liten balkong men himla kul och ha det fint för det! =)

Sitter för tillfället och pluggar, har lagt upp ett pluggschema inför imorgon och så gör jag så mycket som möjligt av det och så får jag beta av dag för dag. Blir nog bra. Tenta ågren har infunnit sig. Men det brukar ordna sig, det har det ju alltid gjort..klarade jag persen vid jul förra året så klarar jag väl det här, känns som en piss i missisippi i jämförelse..=) Haha..Statistik är inte riktigt min starka sida..

Ska ta en tallrik fil nu.. Ha en mysig söndagskväll! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0