Hallå!

Nu är vi hemkommna från Ikea och Erikslund. Har varit en bra dag, hittade massa bra grejer på Ikea, en jätte fin golvlampa för 99 kr, vi ökade på vårt sortiment med matporslinet, blir skit snyggt med avlånga tallrikar till! =) Mattor till datorrummet, ramar och lite annat smått och gott. Jag hittade mig ett par fina jeans på Tati också, för 99 kr. Så vi har verkligen fyndat idag. =) Till middag tog jag bakad potatis med räkröra, åhh..älskar bakad potatis och den var bra tillagad också, smakade inte uppvärmt eller så som viss potatis kan göra. Älsklingen tog oxfile med kokt potatis.
 
Har tagit mig lite fil nu och ska försöka plugga lite, 1 timme eller så, sen ska jag kolla på kalla fakta 19.20 om Arboga morden. Imorgon ska jag på arbetsinjervi, hoppas det går bra nu!! Sen är det plugg i skolan någon timme. 

Kram på er..=)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0