Hej hej!

Idag känner jag mig helt slut, stressade iväg till skolan för och lämna en bok till Bella, som hon ska kopiera under helgen, Lycka till! ;-) Sen var vi och simmade och bubblade, jag simmade 30 längder men älsklingen orkade bara hälften, han var såå trött och satt mest och gäspade när han tittade på. Svärfar kom hit på middag idag, jag gjorde stekt rödspätta, kokt potatis, remouladsås och sallad till, smarrigt värre var det! =) Efter det blev vi helt slut, vet inte riktigt vad det är med mig men jag är så trött, ska försöka sova ut i helgen och vila mig..men jag måste försöka hitta lite krafter till och plugga imorgon och Ikea på söndag! Men det finns det nog!?! =)

Nu ska jag sortera tvätt, tjohej!

Puss Puss

None

Saknar dig gummsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0