Hej hej!

Nu hade jag tänkt mig plugga några timmar och sen åka till gymmet för lite konditionsträning, blir 2 pass där idag, körde ett nu på förmiddagen..=) Jag ligger i..ska om ett tag äta min lilla tonfisksallad jag gjort iordning, mums! Har fixat med älskligens presenter idag, slagit in dom och gjort fint..och på torsdag åker vi kryssningen, blir en endagskryssning men det är ju buffén och taxfreen vi vill åt! Haha..mat och få shoppa, det är fint det. Imorgon ska jag jobba, 11.30-22.00 så man lär vara lagom sliten på torsdagsmorgonen, vi ska boka taxi så den kommer vid 7.00 och hämar oss..fast mest synd är det om älskling, han är inte hemma förens 01.00! Shit..de ska jobba över en timme på alla kvällsveckor för att kunna ta ut den 23 december som en ledig dag. Jo tjena..man tackar. Ska svänga runt med dammsugaren lite innan jag pluggar..

Ni får ha det så bra! =) Kramis

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hittade din blogg...kul att läsa kommer säkert att bli en trogen läsare...Ha en trevlig kryssning kram

2008-10-01 @ 18:06:18
Postat av: emelie

Hittade din blogg..trevligt trevligt kommer säkert bli en trogen läsare! ha en trevlig kryssning kram

2008-10-01 @ 18:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0