Hej på er!

Åhh, jag är så satans trött men är ändå ganska glad. Eller riktigt glad faktiskt, jobbintervjun gick bra så jag ska mina introdagar nästa vecka, ska verkligen bli intressant. De jobbade väldigt inspirerande och var sjukt trevliga och de jobbade i en lugn och avspänd miljö, hoppas att jag kommer att trivas..=) Hoppas också på att det blir mycket jobbtimmar som kan utvecklas till något mer framöver. Är nog trots allt ganska nöjd med hösten, känns bra och kunna tjäna lite pengar..=) Jag sitter hemma och pluggar idag, sen är det skola ganska mycket i veckan..

Har gjort det så mysigt i datarummet, köpte en massa goda doftljus igår, så dom har jag tänt nu, blir så skönt och avslappnat när man ska plugga.

Ha en bra dag alla, ska snart laga middag, ska prova nåt nytt recept med kycklingfärs och göra en gryta av det...blir nog mumsigt.

Många kramar till er..



None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0