Hey my friend don't you mind..

Söndag idag, har varit en bra dag, solen har strålat och det har varit ett underbart väder...så skönt..=) Vi vart i Strängnäs på Karlssons och så kollade vi runt i de affärer som finns runt omkring.. Hittade ett par sååå jäkla snygga träningsbyxor på Intersport, ett par Adidas, lite tights aktiga, precis sådana som jag letat efter..och så hittar jag dom, så jag slog givetvis till. Är jag verkligen värd, de kommer ju att användas minst 6 ggr/veckan..so why not?!? På Karlssons köpte jag tre böcker varav en var en kokbok, en orientalisk upplevelse..verkade vara en massa gott i den..=) Sen köpte jag tre ljusstakar, en ljuslykta till balkongen, fotoalbum + en massa andra prylar. Sen åkte vi direkt hem till svärfar på middag, jätte god kyckling och en smarrig sås (som jag måste ha recept på) och så fick jag med mig massa saker hem, bär, bröd och strömming..bra grejer..

Bye folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0