Tjenixen!

Har haft en super skön lördag, simmade 1 km på morgonen och sen bastade jag och hade det gött, jag bubblade dock inte eftersom de håller på att renovera simhallen..men det var såå otroligt gött ändå, sen gick jag en runda på stan, köpte två linnen på Gina, kollade runt lite innan parkeringen gick ut..köpte mig också en ny plastmapp till psykologin, de jag haft innan var så fula och nötta så nu blev det en ny, så den har jag fixat med i eftermiddag. Till middag hade vi tacopaj, åhh..så gott! =) Sen tog vi några godisbitar sen somnade jag fint i sängen och vaknade nyss, helt yrvaken..behövde nog det, blir tidig sänggång ikväll..får ladda batterierna. Imorgon är det Karlssons och middag hemma hos svärfar som gäller, blir nog gott, helstekt kyckling...mums..=) Sen ska jag nog plugga lite också, om jag hinner..

Idag går en dag från våra liv och kommer aldrig åter..ta vara på varandra..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0