En stund på stan..

Tack för en härlig stund på stan Ramya, det var trevligt. =) Jag som hade hoppats på lite höstkläder så man åtminstone kunde spanat lite, hittade ingenting! Det kanske är liite tidigt ännu, och det tackade väl min plåbok för. =) Hittade dock en söt lite topp på H&M, mascara samt en body lotion.

Känner mig ur gängorna, så jag ska bara slappa och vila ikväll..är helt slut. Mysa i soffan med tända ljus står på schemat.

Ha en härlig måndagkväll. Kramar




Denna köpte jag mig, har haft parfymen innan..luktar såå gott. =)

Kommentarer
Postat av: Ramya

Tack desamma :) var jättemysigt att gå runt och kolla på stan och äta ihop :) Flera gånger tack ;)

2009-09-03 @ 20:04:48
URL: http://www.ramya.webblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0