Gran Canaria!

Nu är resan bokad, som vi från början inte alls trodde skulle bli av. Så det känns helt otroligt bra. =) Vi har hittat ett jätte fint hotell, ett sunwing resort and spa hotel =) Very nice, där har man möjlighet till olika träningsformer så som gym och olika pass. Man kan lira tennis bla. Och så finns det en spa avdelning, så där ska jag unna mig något härligt.. såg att det fanns choklad massage, det verkar spännande så det ska jag nog prova på. Vi har 8 stycken olika pooler, kan inte bli så mycket bättre. Och en super fin lägenhet =)
Vi drar den 30 september..alltså inte så länge kvar, ahhh..jag längtar verkligen! =)

Hoppas ni har det gott!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0