Hur det än är..

Snart är hösten på intåg, det känns så hemskt på något vis men samtidigt är hösten den bästa årstiden för mig. Älskar den höga och klara luften, alla färger, det känns som livet alltid får en nystart på nåt vis och jag börjar planera och sätta upp mål. Och så alla underbara höstkläder, oh my! Det finns ju så mycket fina stövlar, mysiga koftor och härliga stora halsdukar. Man kan tända en massa ljus och vira in sig i en filt och läsa en bok. Mysa framför en bra film och ha en massa mysiga hemmakvällar =) Och att få krypa upp i en mysig famn..det är inte helt fel det =) Och våran resa närmar sig, ska bli helt underbart, jag längtar helt sjukt mycke!
MEN ändå, vart tog sommaren vägen? Jag hann aldrig njuta, jag hann aldrig grilla och sitta ute på altanen, jag hann aldrig sola och bada, jag hann aldrig ta ett glas vin..Jag gjorde i princip ingenting. Och det känns helt hemskt, jo visst, en sak gjorde jag..jobbade. Under de 10 dagarna jag var ledig så regnade det varenda dag. Dagen började bra med solsken men slutade i dunder åska och ösregn. Jo jag hann visst med Liseberg och måla huset.. Jag har slitit med uppsatsen (håller på nu med att fixa till det som jag blev hänvisad av min handledare att göra) heeela sommaren + att jag jobbat heltid. Och att jag dessutom haft det mycket runt omkring mig i övrigt. Så jag ska verkligen njuta av den här semestern vi ska göra..och av den här hösten som är på ingång =)

Bara ha det bra..för det är jag värd..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0