Glad!

Jag är så himla, himla glad så jag tror jag spricker. Jag har fått jobb. Tack, tack, tack..både till mig själv och till er på intervjun. För jag tycker jag rockade igår på intervjun..jag kände att jag inte kunde gjort något annorlunda eller sagt nåt utöver det jag sa, så jag tänkte att det ligger i deras händer nu. Fick ett sms imorse av chefen, (känner ju honom sen innan) man kanske inte skickar sms till någon som precis blivit anställd annars! Och så ringde jag upp och han sa "Grattis, du har fått jobbet, egentligen inget svårt beslut från vår sida" åhhh, såå tack! =) Det var jag coh 7 till som blev kallade till intervju av 61 ansökningar totalt..ganska så bra jobbat av mig va?! =)

Jag har ju ingen fast anställning utan det är ett mammavik jag ska gå på, först och främst fram till sommaren..sen trodde dom att det skulle bli förlängt. Men det här är så himla roligt+ att jag får gå upp med min uppsats också. Efter att allt är klart då banne mig ska jag fira, det kan jag lova. Som jag har kämpat, men jag rodde det i hamn. Det är jag värd.

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0