Hej fredag!

Hej på er! Allt väl? Här är det bråda dagar, med typ allt känns det som. Träffade min handledare i tisdags och jag ska äntligen få gå upp med min uppsats, ska bli helt fantastiskt! =) Är så himla glad över detta MEN det innebär sjukt mycket arbete, har en del jag ska rätta till och fixa med..Deadline är satt till mellandagarna, så dagen innan nyårsafton ska jag skicka in uppsatsen är det tänkt. I mitten av januari är det examination, exakt datum vet jag inte. Så jag vet vad jag har och göra mina lediga dagar samt kvällar/förmiddagar jag inte jobbar...MEN det är ju värt det i slutändan. =) En annan rolig sak som gjorde mig väldigt överraskad igår eftermiddag var att de ringde om ett jobb, så på tisdag ska jag på arbetsintervju, det känns dock ganska tryggt för han som är chef har jag faktiskt jobbat ihop med, så vi känner varandra ganska väl. Fast jag ska förbereda mig en hel del ändå..=)

Och igår så vart jag till jobbet för och hämta min julklapp, tack! Blev jätte glad, och vilken uppskattning! Tjohoo..=)

Och Tack Malin och Ulrica för allt pepp och stöd. Ni är bäst! =)

In i böckernas värld igen!

Må så gott alla! Puss och kram

Kommentarer
Postat av: emelie

å vad skönt att du börjar se slutet på skolan! Å vad härligt med jobbet hoppas de går så bra så du får det! håller tummarna! Kram

2009-12-11 @ 16:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0