Hej Hej!

Måndag, igen. Tiden går sjukt fort..eller hur? Här sitter jag med min uppsats, har haft pluggdag idag och suttit och betat av ännu några punkter, 5 punkter återstår. =) Har delat upp det dag för dag, så det inte ska kännas som värsta klumpen med grejer som ska göras. Enklast att dela upp det och sedan beta av punkt för punkt. Har väl lite som mål att vara i stort sett klar innan julafton. Och sen ska den få vila ett tag, ev skicka den till Malin och sen ta det sista jag känner att jag behöver/vill ändra i mellandagarna, deadline är ju dagen innan nyårsafton. Så det känns ganska bra för mig..

Massagen jag var på i lördags var helt underbar, först en helkroppsmassage som innefattade rygg, axlar och nacke. Ben, vader och fötter fram och baksida samt armar och händer. Efter det gjorde jag en ansiktsrengörning och så fick jag ansiktsmassage. =) Mycket uppskattat och väldigt skönt. Ska tillbaka den 9 januari för rygg och nacke, dessvärre är jag stel som en fiolsträng och har en kass rygg, så jag ska börja gå vart tredje vecka hos massör för och reda ut alla spänningar, knutor och all värk framför allt, ibland är det inte nådigt..usch vad jag kan ha ont! Men, hoppas på att det ska hjälpa då.

Önska mig lycka till på arbetsintervjun imorgon, håll tummarna för mig nu! =)

Hoppas ni får en fin kväll och haft en bra start på den nya veckan!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0