Hej v.50!

Hej på er! redan vecka 50, åh shit vad tiden går fort! Sitter och julpysslar och lyssnar på julmusik, så skönt och koppla av lite, ta saker och ting med ro. Igår julbakade jag lite grann, gjorde Rocky road och mandel/aprikos biscotti. Mamma älskar biscotti och skorpor till kaffet så de är till henne..=) Första gången jag gjorde det och det var faktiskt inte så svårt..trodde det skulle vara bök med att de skulle rostas och så men icke. =) Imorgon ska jag sätta mig och beställa hem resterande julklappar, sen är allt klart..så gott som. Imorgon ska jag även träffa min handledare, wish me luck! Resten av veckan är det jobb..
På fredag ska vi ut och äta på kinarestaurang med sambos familj. På lördag ska jag på spa, helt underbart ska det bli, få unna sig det! =) Efter det blir det mera julbak..lussebullar och mjuk pepparkaka. Och sen är det banne mig inte länge kvar till julen..och jag har fullt upp med jobb veckan innan jul, soo busy days right now..=)

Hoppas att ni alla har det gott, va rädda om varandra. Kramar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0