Jag är en idiot som älskar dig..

Hej! Allt väl med er? Själv är det så där, har fått typ ett JÄTTE stort munsår i ena mungipan så det strålar typ ner i munnen sen har jag fått nån sorts blåsa under tungan, (osäker på om det är förkylningsblåsa eller ej) men så satans ont gör det, kan knappt äta ordentligt..sen ska jag snart ha mens och det känns i kroppen, öm och lite låg. Men ja, annars är det ok. Har ordnat lite med uppsatsen, gjort det jag ska göra på den, tänkte skriva ut den på måndag..
Har tittat på lite Bevvan avsnitt idag, har bara 2 ynka avsnitt kvar av säsong 3, hoppas att jag får säsong 4 i julklapp, har önskat mig den så! =) Älskar den serien, den bästa genom tiderna, finns liksom inget annat för mig. Har alltid följt den serien sen man va stor nog för och kolla tills serien lades ner..va det 2000? Och jag ska ha alla boxar, no doubt about that!

Puss och kram vänner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0