Jul 09

Då var jul 2009 slut och verkligheten och vardagen knackar på dörren igen. Men helt otroligt mysigt har vi haft hemma hos mamma. =) En av de bättre julaftnar..=) Synd bara att tiden går så fort och att vi inte kunde stanna så många dagar men vi var tvugna att åka hem för och jobba samt skicka in uppsats.
På julaftons morgon tog vi det lungt och skönt, åt frukost tillsammans. Efter det åkte vi till pappas grav och tände ljus och sen åkte vi och handlade. Mamma började laga julmaten och jag sprang runt och gjorde fint med ljus och dukning..Sen mammas goda julmat och Kalle Anka..sen va det äntligen dax för julklapparna!
Här är det jag fick..

Mamma:
2000 kr till att handla för till hemmet
500 kr till massage
en hallmatta
påslakanset
Duschtvål, bodylotion och handtvål
Skinnhandskar
Per Mobergs kokbok
Presentpåse med diverse saker så som ansiktsrengörning, doftljus, almancka
3 böcker
Stekpanna med lock
Fint nattlinne
Sängöverkast

Marko:
Nikon digitalkamera
Presentpåse med smink så som mascara, eyeliner, 4 olika ögonskuggor, 2 body lotion
Skrubbvantar samt skrubbboll
Tigi Blah Blah (värmeskydd)
Ansiktsskrubb
Chanel läppglans
Parfym- Escada Sunset Heat
YSL ansiktsrengörning
Sminkväska L&V
Halsduk
Beverly Hills säsong 4
Träningsdvd

Markos bror:
Parfym- Ralph Lauren Hot
Bok- Henrik Fexeús, När du gör som jag vill

Mormor:
200 kr

Farmor:
Alladin chokladask samt 500 kr

Tror det ska vara allt, säkert något jag glömt..=) Men jag blev JÄTTE glad för alla julklappar! Tack! En aningens bortskämd, men det är rätt gött det..=)

Hoppas att ni alla hade en underbar julledighet.. Snart vankas det nyårsledighet, ska bli superhärligt! =)

Stor kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0