Julbord..

Just det ja, glömde och berätta. Vart ju på julbord i lördags, hur kunde jag glömma?! =) Jag åt nämligen så jag mådde jätte illa..haha, det var banne mig synd om mig! Jag är inte så stor i maten och äter hellre ofta men lite varje gång..så jag antar att det blev för mycket för min stackars mage! Först julmat och med vad allt det innebär..och sen ett gottebord utan dess like, inte undra på att man höll på och smälla av! =) Haha..men gott var det, och efter lite vila var magen åter i sitt gamla esse..



Jag kan verkligen rekommendera julbordet där ute, underbar miljö och underbar mat. Allting i stort sett är hemmagjort så det är värt ett besök. Om inte annat för det vackra slottet, och som jag alltid säger..Sundbyholm är Eskilstunas pärla. =) 595 kr går julbordet på, helt klart värt det, tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0