Världens bästa serie..

Är för mig utan tvekan, Beverly Hills 90210. Den är en stor del av min uppväxt och är liksom nittiotalet för mig. Jag lever mig in i karaktärerna, jag gråter och jag skrattar, Beverly Hills är en stor del av mitt hjärta. Det kommer inte att finnas någon serie som betyder så mycket som den. Vet inte hur många VHS band jag har spelat in på och vilken lycka det blev när boxarna började släppas! =)
De första 4 säsongerna är de allra bästa, ty då Brendas karaktär försvinner, försvinner också en stor del av det som är Beverly Hills. Allt vad tiden gick och säsongerna avlöste varandra så försvann många av karaktärerna, till slut var det bara Donna, Kelly och Steve kvar. Dylan hoppade in då och då.
Det enda negativa som jag kan se med serien och som märks så tydligt tyvärr är att de hade 30 åriga skådespelare till att spela 17 åringar när de startade serien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0