Go förmiddag! =)

Hur står det till med er? Har verkligen haft bloggtorka här..har inte haft lust eller tid för den delen heller.. Har som sagt fullt upp, jobbar en massa och försöker klämma in min uppsats nånstans på ett hörn..som idag tex, har varit till bibblan och hämtat en bok så nu ska jag börja anteckna och skriva..men det är svårt när man inte har någon att bolla ideér med..=/ Önskar att man hade haft en handledare..

På lördag, alla hjärtans dag så ska vi till Stockholm, fick det som present..en hel shooping dag!! Precis vad jag önskat mig..=) Och så fick jag presentkort på en tatuering, så nu ska jag gå och boka..=) Och så fick jag min favorit parfym, den nya Diesel och jätte fint smyckesskrin..=) (Japp, fick dom lite i förväg..=))

Näe dags för och plugga! Ha en härlig dag! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0