Lördag kväll..

Älskar lördags kvällar, man är liksom mitt i alltihop! =) Har tränat på Friskis idag, himla skönt pass, mycket nöjd.. Har hunnit med en massa idag, och med uppsatsen har det börjar röra på sig lite grann också..han jag haft mailkontakt med har äntligen hört av sig, så ska skicka in blankett för val av uppsats ämne, och så ska han ordna med handledare..hoppas, hoppas man får någon bra..=) Sitter och pluggar nu men ska snart lägga mig framför tvn och vi ska kolla fler avsnitt av Prsion Break, så jäkla bra den där serien..nu ligger vi bara 4 avsnitt efter..sen tror jag det var i mars/april det skulle köra igång i USA igen, längtar..=)

Imorgon ska jag göra älggryta, det ska bli smarrigt! =)

Puss på nosen..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0