Måndag= ny vecka..

Jag vart inte så glad igår när jag skulle åka och tanka bilen efter att jag slutat jobbet, någon hade pajat sidorutan på höger sidan..lagom kul..och glassplitter i hela jävla bilen! Fick sopa igen hålet med svart sopsäck..som tur är har vi hittat en fönster ruta på skroten för 250 kr..så vi vet ju vad vi har för jobb som väntar i helgen..=/ Aldrig att man kan få ha något i fred.. Man kan undra vad man får ut av en sån sak..? Då är det väl bättre och trasha hela bilen, skära sönder däcken, dra med nyckel i lacken..jag menar då måste man ju vara mer nöjd än en fönsterruta..=) Nåväl har lyckats fixa bil den här veckan iaf..börjar ju mitt nya jobb imorgon, har varit och köpt en ny jacka..jätte snygg..fick den för 200 kr på Stadium..=)

Annars är det full rulle..jobbar och planerar uppsatsen för fullt..blir nog bra det där..hoppas jag! =) På torsdag kommer mamma som förövrigt är på ledarskapsutbildning i Järvsö..(av alla ställen?!) Så vi ska ha det lite mysigt när hon kommer..

Och idag har jag varit duktig..städat, bäddat rent, lagat matlådor (jävligt simpelt nu när man deffar dock), diskat, fixat ärenden..ja, you name it!

Ska strax iväg för och låna bil..sen blir det träning! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0