Monday morning..

men känns mest som tisdag morgon eftersom jag började mitt jobbpass igår..jobbar nu fram till fredag kväll....hua! Känns tungt, just nu iaf. Fast jag jobbar lite blandat..har tre kvällar på raken här sen så det är ganska ok. =)

Ringer runt, svarar i telefon, antecknar..ja..typ sånt gör jag mest på morgonen.

Visste fresten inte att H&M ska komma ut med inredning? Beställde hem den nya katalogen så får vi se om det är något att ha, premiär den 19 februari tror jag det var. Efter jobbet idag så ska jag gå och boka tatueringstid! =) Gick förbi igår men det vart stängt..men idag så..=) Ska bli sååå spännande...

Nu ska jag skriva och anteckna..och lura på ideér till uppsatsen!

Ha en bra dag! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0