Torsdag..

Vilket regnande det är..bokstavligen så öser det ner och det har det gjort konstant hela dagen..=/  Usch och fy för detta trista väder...MEN man behöver inte ha dåligt samvete för att man är inne och jobba är ju inga problem =) Jag har en dag kvar och jobba sen har jag välbehövlig vila...helt ärligt så är jag slut. Slut som människa och artist.. Går verkligen på sparlågor just nu, kämpar på med uppsatsen..det går framåt..=)

Ska läsa lite i min Topphälsa nu, underbar tidning by the way..=)

Ta hand om er..livet är mer värt än och stressa bort det

Kramar


Kommentarer
Postat av: emelie

Ja den tidningen är verkligen kanon de står ju jätte mycket olika ch intressanta saker i den

2009-07-09 @ 20:34:35
Postat av: Magdalena

Ja eller hur..lätt den bästa träning/hälsa tidningen..=) Du, åker ner på tisdag! Vi hörs =) Kram

2009-07-10 @ 20:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0