Midsommarhelgen..

Har firats hemma hos mamma, har haft det lungt och skönt. Har typ sovit, ätit, sovit, ätit..har varit helt slut så det var skönt och vila upp sig. =) Har ätit god mat, godis, tagit härliga promenader i skogen och försökt njuta av den sol som fanns..dock inte så mycke.. Sen hade vi det mysigt med sällskapsspel, korsord när strömmen gick..=)

Mindre kul hade jag på vägen hem idag...blev tagen för fortkörning..första gången i mitt liv, andra gången jag ens blir tagen av polisen så har inte haft så mycket med dom att göra innan..och tur är väl det. Helt ärligt är det svin priser, visst jag får skylla mig själv och stå mitt kast  (jag körde för fort) men att betala 2400 kr för att köra 16 km för fort..Ja, det är väl bara och betala och se glad ut. Dryga poliser (varför stötter man bara på såna??) och ja, allmänt konstig situation..de tog mig på en sträcka där jag skulle ha kört 70 km/h men körde 86km/h och kom från en 90 sträcka...hann inte reagera på att det var 70 och heller inte att polisen stod där, de brukar tydligen stå ofta i den backen.. Men de där jävlarna som alltid ligger på två hjul i korsningar och gör vannsinnesomkörningar...de är visst immuna.

Ha de bäst! Kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men lilla vän då! Inte bra me böter=) surt ja de va inte billigt! Men men de händer ju även den bäste!=) Massa kramar

2009-06-22 @ 16:15:40
Postat av: Magdalena

Haha..jävla skit alltså! Blir mer irriterad ju mer jag tänker på det..har betalat in och försöker glömma! =) Fick ditt sms, vad ska vi planera in tycker du? Ska vi ta Sthlm lite senare i augusti kanske? Eller hur ser det ut för dig? Kram

2009-06-22 @ 20:09:19
Postat av: Carro

Hej Magda, det var länge sedan.. jobbigt med så mkt i böter, usch.. :/ själv har jag dock inte skaffat körkort än (seeeeegpropp, är vad jag är).. vi borde ses någon gång, du bor ändå nära mig juuu.. kram!

2009-06-26 @ 06:26:37
URL: http://bubbelrummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0