Nu är det fredagsmyyyys!

Äntligen fredag, denna veckan har kännts otroligt seg men nu är det äntligen helg. =) Ska bli skönt och få lite sovmorgon. Har varit pissväder några dagar nu men så här på kvällskvisten skiner faktiskt solen...hoppas att det åtminstone är uppehållsväder imorgon, för då tar folk studenten här..och en massa annat firande ty då vår stad fyller 350 år. =) Självaste kungen och drottningen kommer hit och håller tal..=) rix fm festival och ja..typ hela stan gungar känns det som..kul kul..=) Ska åka och handla imorgon så jag kan fixa klart balkongen imorgon hade jag tänkt, köpte läckra krukor förra helgen så måste plantera i dom nu!

Sitter med uppsatsen, här har det hänt grejer vill jag lova...=) Bra grejer alltså..mina intervjuer är klara, jag har en klar metod (känns helt fantastiskt) sitter med teori delen nu som nästan är färdigskriven..ja, det rör på sig så att säga..vilket känns toppen! Satsar hårt nu..längtar efter att få ta ut min examen..=)

Ha en skön och bra helg! Puss och kram på er...

Kommentarer
Postat av: Ramya

Va kul att höra att de går bra med uppsatsen!! Önskar dig all lycka till :)

Spännande att fixa balkongen :D



Massa Kramar

2009-06-06 @ 22:27:23
URL: http://ramya.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0