Rikedom..

Idag känner jag mig så otroligt rik, en inre frid och en inre lycka. Låter som värsta Buddha, men det var länge sedan jag träffade en sån bra människa som jag gjort idag. En människa som berör. Det kändes som att hon totalt vände ut och in på mig, frågade saker som någon aldrig frågat.

Att finna en inre frid och att finna sig själv är livets stora gåta, man måste alltid jobba med sig själv och försöka hitta nya vägar. Att hitta någon Gud känns bara som något meningslöst famlande efter en falsk trygghet, det gäller att hitta en trygghet i sig själv, sin rikedom och sin egen väg..



..Öppna din famn för förändringar,
men släpp inte ifrån dig dina värderingar..

Det finns en pusselbit på min karta som fattas..och det är du SYSTER. Älskade, älskade underbara..du fattas mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0