Söndag eftermiddag..

Sitter här vid datorn med min uppsats. Ja, helt klart har vi blivit bättre vänner jag och min uppsats..=) Nu har jag skrivit klart teori delen helt, gått igenom Malins anteckningar lite grann, så skönt och få lite feedback samt mailat min handledare..nu ska jag börja transkibera mina intervjuer..wish me luck! tar sån tid..suck..=/ Jo, just det...har läst en del i boken; Tolkning, förståelse, vetande av Per-Johan Ödman. Verkar bra.

I övrigt har jag tränat som en galning, tagit en sväng till solariumet, röstat, fixat matlåda och bestämt mig för att köra på hårt med dieten fram till midsommar..så torsdagen den 18 juni blir defenitivt slutdeffat. Testar nämligen lite nya grejer..=) Annars så skulle det ju varit slut nu i helgen men jag kör lite till..visserligen har jag unnat mig en god frukost och sådär men veckorna kommer bli stenhårda.

Nej, dax att transkibera.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0