Hej hej!

Nu har jag varit på min handledarträff och det gick helt ok. Jag visste vad han skulle anmärka på och jag visste vad han skulle tycka va ok. Jag fick en massa stöd och hjälp..han är verkligen en klippa, känns skönt att ha haft honom som föreläsare innan, då man vet lite hur han är..=)Så nu är det bara att fortsätta kämpa på. Det enda negativa som både jag och han såg var ju mina timmar..har ju bara 8 timmar kvar..och det är inte så mycket det inte..men får försöka ordna det på något vis..

Och appropå Västerås, dit vill jag åka och shoppa..verkade ju jätte mysigt, har nog bara varit där en eller två gånger innan. De hade b.la Panduro, min favorit affär..är någon sugen så får ni hojta till! =) Skulle varit roligt, dessutom åker ju vi mdh:are gratis mellan Västerås-Eskilstuna..=)

Nu ska jag studa vidare lite grann..Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0