Slut på helgen..

Helgerna går såå fort, man hinner inte ens blinka så är de förbi. Imorgon är jag faktiskt ledig ifrån att jobba men långt ifrån ledig från uppsatspluggande, känns som att det hamnat lite i kläm det senaste..men det gör inte så mycket, inte ha någon press på mig, måste verkligen lära mig det. Hade tänkt ta en lång sovmorgon, en skön promenad och kanske gå och sola? Måste till skolan också, hämta ut ett gäng tentor..och så plugga då..=) Härligt med en "hemma dag" hur som helst..

I helgen har ju Emelie varit här, super trevligt, vi var och såg Män som hatar kvinnor, ganska bra men väldigt obehaglig, övergrepp, våldtäkter..ja sånt får mig verkligen och må illa..=/ Usch.. Tack för en toppen helg Emelie, får vi göra om! =)

Nu ska jag borsta tanden och hoppa ner i sängen..Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0