Tjenixen!

Läget med er då? Här är det helt ok. Min 7:e dag på jobb men imorgon är jag ledig, ska bli ganska så skönt faktiskt. Men upp tidigt ska jag, ska iväg till Västerås för att träffa min handledare för första gången..gahh..är faktiskt lite nervös om jag ska vara ärlig..=/ Har skickat in mitt utkast, så får vi se vad han tycker om det..hoppas att han tycker det är ok åtminstone..förväntar mig inga applåder och stående ovationer direkt..men att det är ok.. Har ju en massa funderingar kring hur jag ska lägga upp allting, och vad jag ska ha för metod och hur jag ska göra min undersökning, tänkte skriva upp lite grejer jag behöver få koll på tills imorgon..

Ja..tiden rinner verkligen iväg, jobbar mycket och så har jag min uppsats och träning. Det finns liksom inte så mycket tid över till annat. Men till nästa lördag så ska vi åka till Stockholm, jag och min älskling. Åka till Ikea, Jysk, Rusta..ja strosa runt lite bland affärer, tänkte äta nåt gott och kanske gå och bowla? Skulle vara himla mysigt, en dag då det bara är vi två..=) Helgen där efter ska vi fira vår halvårs dag, 3½ år tillsammans, det blir nog en bio och god mat. Sen tänkte vi spara mer pengar till vår resa som vi tänkte göra i höst (New York tar vi till nästa år, vi röstade för att vi behövde en bad och sol semester i höst) Låter himla bra tycker vi..=) Sen är det påsk och då ska vi ner till min mamma, och förmodligen åka till Ullared, det ska bli kul..det är år och dar sedan jag var där..=) Hoppas det finns mycket fint, är såå sugen på inredning. Ska bli skönt och få komma hem en sväng..köra med nya bilen ner..nice! =)

Övriga planer är att åka till Kolmården runt min födelsedag, ska erkänna att jag aldrig varit där..pinsamt och jag som älskar djur! Men det ska bli kul..

Det är väl det som händer i mitt liv just nu...jobb, jobb, jobb och plugg! Har en fika, en bio och en del att boka in med vänner också...=) Det kommer..=)

Ha en jätte härlig söndag nu! Och gå ut och njut av det fina vädret..hoppas på att solen tittar fram här idag..

Många kramar till er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0