Torsdag..

Fatta vilken service jag fick på Adlibris. Ringde kundservice ang en bok till min uppsats. På nätet stod att det var tillfälligt slut så jag ringde för och kolla när den skulle komma på lager igen. Tjejen som jag pratade med var väldigt hjälpsam och sökte runt, dessvärre hittade hon ingenting men tog mitt nummer och skulle ringa upp för och kolla närmare på boken. De ringde upp en halvtimme senare och boken fanns! Det hade blivit något fel på hemsidan och de hade gjort värsta resarchen för min skull! Man bugar och bockar, dessutom kostade boken bara 199 kr+ frakt. =) Sånt blir man glad av, inte alla som är så hjälpsamma.

Ska snart iväg till jobbet, jobbar kväll idag, det var länge sen och det var riktigt skönt och få ha förmiddagen hemma..träna och fixa lite..=) Mycket nice. Och snart är det helg och jag är ledig. Det finns pengar på kontot och vi ska till Stockholm..det kan inte bli så mycket bättre än så. =)

Ha en skön torsdag eftermiddag/kväll.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0