Trött, tröttare, tröttast..

Ska snart borsta tanden, är så satans trött ikväll..kan knappt hålla ögonen öppna. Och jag kan knappt tro det jag ser när jag tittar ut, snön har verkligen vräkt ner nu i eftermiddag/kväll. Så jäkla hopplöst, ska det aldrig bli vår?! Längtar ju massor, fast i helgen tar vi ju fram klockan en timme, det är alltid något, ljusare om kvällarna iaf..

Upp tidigt imorgon, far till Stockholm, ska bli suuuper kul..=)

Idag har varit en dag då jag tänkt en del. Har verkligen försökt stänga av, för jag kan vara en människa som ska analysera sönder mina tankar, känslor och funderingar. Har ju lärt mig att "koppla" bort ibland, men..det är svårt..Och jag trycker verkligen ner mig själv i de här tankarna många gånger.. Det är så mycket jag skulle vlija ändra...

För nånstans, nånstans där inne finns den där flickan som går sönder av gråt, som går sönder av all hjärtesorg, som bara faller isär...om och om igen. Ingen kan nånsin fylla det tomrummet, det har jag försökt lärt mig att leva med eller det är något jag måste lära mig att leva med. Att kunna läcka och gå vidare.

-Jag vet att du ser bilder i ditt huvud som gör ont- Thåström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0