Ännu finns det hopp..

Kass uppdatering, jag vet.. Men det finns ju liksom aldrig tid, önskar att dygnet hade några fler timmar..=) Ja, jag lever och lär. Tentavecka nu då, tentan ska in på fredag och imorgon ska jag plugga tillsammans med Bella och Ramya, två sötnosar jag lärde känna på psykologi kursen..=) Hoppas vi sätter allt imorgon så man får det överstökat. Hade väl efter det tänkt ta en runda på stan, har lite grann jag måste inhandla..kolla på smink b.la. Har idag (duktiga mig=) ringt till min första intervjuperson, så på måndag smäller det..har även andra på G. Har ringt skolan och ljudupptagning, dock kunde man inte boka som man kunde innan men hon sa att det fanns gott om dom så det var lungt..=)

Har jobbat halvdag idag så har fått en del uträttat, ska iväg och storhandla senare..skönt och fylla på förråden..=) Till helgen kommer mammsen upp, väldigt snabbt men ska bli sååå underbart att träffas. Ska köpa morsdagpresent idag! =)

Förra onsdagen fyllde jag ju år..fick en massa fint. Presentkort på 800 kr på Spakällan, så ska gå på massage, fotbad, manikyr..mysigt! Tack älskling..fick en härlig parfym också, Ralph Lauren- Hot..luktar ljuvligt och världens finaste rosor fick jag!! Och av mammsen fick jag en cdspelare till bilen, tusen tack! Och en slant till sparkontot..=)





Och här kommer lite bilder från Kolmården som vi besökte i torsdags (Kristi flygare)

























Och dra mig baklänges men jag åt tamefan en mjukglass på Kolmården, det var gött! Ser ju en aningens blek ut på kortet..=/ 6 juni är sista deffdagen, kör hårt nu vill jag lova..

Keep it fresh! Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Ramya

Va fina presenter du fick :) Förlåt glömde ju fråga nä vi träffades hur din födelsedag var :) Hoppas du får en bra helg nu, vi hörs :) Kramar

2009-05-29 @ 10:53:46
URL: http://ramya.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0