Hej på er!

Sitter här vid datorn och spenderar min lördagskväll med att plugga..har också kollat på Guif- Allingsås finalen..trist att Guif inte vann men det var en jämn och relativt spännande match! Nästa år Guif..=) Då jävlar..=) Har sprungit med tvätt upp och ner och kopplat in den nya bilstereon, gud så bra det blev =) Är super nöjd, kan jag ha riktig dunka dunka musik till  Västerås imorgon, nice. =) Sitter med socialpsykologin..beroende och oberoende variabel...usch..=/ men men..det är bara och bita i det sura äpplet och få det gjort..har mailat iväg min uppsats också till min gamla kursare, känns skönt att någon ska läsa den och ge mig lite feedback, kan behövas..

Näe, nu ska jag återgå till min variablar..ett tag till iaf! Sen blir det nog någon film!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0