Känner mig lååååg..

Usch och fy..vill ha mat! Riktig MAT! Har tänkt på all god mat som tänkas kan..typ allt som inte inkluderar kyckling, lax och nötfärs.. Så just nu är det mest seeegt, väldigt segt. Vill mest att det ska vara över faktiskt, men det är förhoppningsvis bara en svacka...Men jag kan inte sluta tänka på mat, och slippa väga maten...haha..jag måste ta mig i kragen och rycka upp mig! Sitter och pluggar..och det går helt ok faktiskt..=)

Får tänka på allt mysigt och roligt som ska hända nu under sommaren..=) Det livar upp en aning..

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Ramya

heej :) såg din kommentar:) Tack! Ja visst är de, men jättebra program verkligen!! Blir intressant nästa gång! Hade bra :) Kramar

2009-05-05 @ 22:51:03
URL: http://ramya.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0