Lördag...

Har pluggat en del idag på psykologi tentan men jag känner att jag kör fast hela tiden..har en fråga kvar på del 1och sen några stycken småbegrepp på del 2. Men fråga 5 ger mig huvudbryyyyy!!! Blir gaaalen.. Varför ska det vara så svårt..måste ha stirrat mig blind på den. Men det har inte spelat någon roll för jag har vilat från tentan några dagar nu men inte har jag blivit klokare för det.. Nåväl, det ordnar sig.

Är inte på något bra humör, usch..känner mig nere och ledsen idag..=/ Vill så mycket, har så mycket planer men det blir liksom inget..sen hänger min uppsats som ett tungt moln över mig också..men jag har faktiskt gjort upp en plan, psykologin klart nu nästa fredag sen nu i veckan ska jag ringa runt en del och kolla av. Så det börjar röra på sig igen..=)

Näe, om jag ska försöka läsa lite grann kanske..se om det ger mig några svar..

"När drakar stiger- det är då du finner kraft"

Kommentarer
Postat av: Emelie

De där me skolan kommer du att lösa galant=) Snart e de ju sommar å sol...då kommer du ju ner hit så vi kan ses me ju=) Sen får vi ju planera in sthm me framåt nu då ju! kram

2009-05-23 @ 17:45:47
Postat av: Bella

vi löser alla frågetecken på onsdag! Kramisar

2009-05-23 @ 22:06:29
Postat av: Magdalena

Emelie: Ja! Det låter härligt..längtar verkligen tills jag blir klar med allt..=) Sen fattas bara ett fint jobb på det.. Sthlm måste bokas in snart ju..=) Ska bli kul..och sen hitta på nåt skoj när jag kommer hem..=) Puss



Bella: Ja, imorgon ses vi, då jävlar ska vi fixa det! Puss

2009-05-26 @ 15:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0