1:a avdent..

Hoppas ni haft en mysig första advent, det har jag haft =) En lång sovmorgon och risgrynsgröt till frukost. Sen pyntade jag med stjärnor, slingor, avdentsstakar och tomtar. Har tänt upp en massa levande ljus här hemma, älskar det. I ugnen ligger det apelsinskivor som jag håller på och torkar, snacka om att det luktar gott! Har tagit det lungt och skönt idag, och i helgen i övrigt. Igår vart vi till Västerås och julshoppade lite grann och i fredags besiktade vi ju bilen, den gick dessvärre inte igenom, ska lämna in den imorgon, handbromsen tog inte tillräckligt och detta visste vi ju om så det kom inte som en chock för oss, egentligen lika bra och få det ordnat. Och sen ska jag äntligen till frisören och fixa utväxten, längtar, ska bli så jäkla skönt! Nu känns det som att håret växer så det knakar! Vilket är väldigt bra..=)

Tror nog att jag ska slå in lite julklappar nu..=)

Puss och kram på er..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0