Längtar..

Nån mer än jag som är grymt sugen på Ikea just nu? Har varit det ett tag men jag har varken haft tid eller råd för att åka och handla. MEN smart som man är har jag önskat mig ett presentkort där i julklapp, det skulle verkligen sitta fint. =)
 Som en för tidig julklapp av mamma fick jag klicka hem en jätte fin långkappa i svart. Ellos hade 70% rea så då passade jag på. Önskade mig nämligen en sådan också..men eftersom det var så billigt slog jag till nu istället. =) Inte mig emot, för det är nu typ innan jul jag behöver den som mest..

Och ja, på torsdag kommer mamma upp igen, för på lördag är det nämligen dags för Dansbandskampen för oss. Ska bli riktigt, riktigt roligt! =) Vi ska äta buffé, vi tog den näst dyraste biljetten för 600 kr per skalle, den dyraste skulle gå till 1000 kr per skalle och då skulle det vara supé, väljer hellre buffé! Älskar buffé, det skulle vara svensk klassisk husmanskost, och det är inte fy skam det heller..=) Helgen därefter är det dags för bilbesiktning, får ni hålla tummarna för att den går igenom, är nämligen lite nervös för att den inte ska det, handbromsen tar lite för "bra", så högt som den går ska den inte gå och vi vet med oss att det är rost på den, det upptäcktes när bilen var inne för service nämligen...MEN har vi tur, så har vi. =) På lördagen där ska vi iväg och handla julklappar i Västerås, ska bli skojigt..håller på och planerar för fullt, tycker det är så himla skoj.

Helgen den 5-6 december ska vi på julbord, precis som förra året på Sundbyholm..då gäller det till att ladda, mamma mia va mat! Och så jäkla gott..=)

Och helgen därefter, luciahelgen har jag bokat in spa! Har fått tummen ur och bokat in helkroppsmassage och ansiksbehandling. Ska bli mycket skönt, längtar till dess. =) Och ja, sen är det ju snart jul..tiden går sjukt fort..

Och jobb och uppsatsskrivande, såklart. Uppsatsskrivandet lider mot sitt slut, ska snart skicka in för bedömning a min handledare.


Ha det så gott vänner!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0