Min dag..

Puh, är helt slut..har timme kvar på jobbet och sen ska jag hem och sooova! Är så trött, har jobbat sen 8 imorse. På min rast var jag sjukt effektiv, vad hände där liksom? Jag strök och la in tvätt, plockade in täcke och kuddar i garderoben, lagade mitt nattlinne med nål och tråd, postade ett brev, åt mat och gjorde kvällsmackor till jobbet, gjorde lite på uppsatsen och donade med framsidan, sökte jobb samt kollade mailen. Vad gjorde du? =)

Och ja, när jag ändå skriver kan jag tillägna en rad eller två åt er som förstörde min ena backspegel i måndagskväll, tack så hjärtligt. =) Skulle jag sett er eller vetat vilka ni är hade jag förmodligen slagit ihjäl eller, och jag skojar inte. Sönderslagna rutor, repor och bucklor i plåten OCH förstörda backspeglar är jag JÄVLIGT trött på..hoppas ni fattar det..

Det var allt från mig..=) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0