Onsdag 041109

Hej på er! Allt gott? Här är det helt ok. Har precis lagat mat och diskat, och nu sitter jag och vilar lite innan arbetspasset ikväll..Ska gå ett litet ärende också så får gå lite tidigare. Ute snöar det, inte så att det lägger sig men det virvlar runt små, små fjun på himlen. =) Mysigt om inte annat..

Satt en stund med uppsatsen igår, har satt en deadline till mig själv nu, när säger jag såklart inte. =) MEN, jag satt hela kvällen igår efter jobbet och strukturerade upp det sista, satt och läste osv.

Till helgen kommer Emelie upp, ska bli himla skoj och få träffas igen. =) Och jag och mammsen har bokat biljetter till Dansbandskampen den 21/11..så då jäklar, får ni kolla på tvn om ni ser mig. =)


Tänkte visa er hur fint jag gjort på min balkong, blev jätte nöjd. =)

           

 

Fint va?! =)

 

Hoppas ni får en fin dag. Stor kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0