Vaccinerad..

Nu har jag varit och vaccinerat mig. Och det känns helt rätt. Har innan varit lite tveksam men igår så bestämde jag mig..I och med att jag kunde gå genom jobbet så var det ganska självklart. När jag kom till vaccinationsstället var det kanske en kö på 20-25 meter, och jag tänkte shit, jag får vara glad om jag kommer hem till midnatt om alla dessa ska hinna vaccineras. MEN, det gick oväntat fort..allt som allt inklusive sprutan tog det 15 minuter. Helt otroligt och jätte bra service och trevlig personal. =) Mycket bra.. Då är det bara att invänta baklänges gången..och allt annat hemskt man läst. Men tydligen är mycket av detta mest bluff och båg. Visst, man kan få feber, muskelvärk och huvudvärk men inte så mycket allvarligare än så, hoppas jag.

För övrigt känner jag mig inte 100..det är den där jäkla mensen som alltid ställer till det. Ska ringa om mer Naproxen tror jag, mår så dåligt..=/

Nu ska jag duscha och fixa lite grann, imorgon kommer Emelie! Ska bli himla skoj!

Kram på er..

Kommentarer
Postat av: emelie

Jag ska nog vaccinera mig nästa vecka tror jag...jag får bli din medicin massa skvaller å kanske någon bra bio film så blir de nog bra =) ses i morgon kram

2009-11-05 @ 22:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0