140909

Hej på er! Allt väl? Här är det bra, eller ja, så bra det nu blir utan jobb..=/ Har visserligen några dagar denna vecka men inte så mycket som jag vill. Men men..har ju en massa tid till uppsatsen, har suttit och pluggat nu ett tag, så det går framåt. Har en massa projket hemma, håller på att måla om och i eftermiddag ska jag fara iväg för och köpa mer färg, gjorde om en bokhylla i helgen i vitt, och ska måla om den andra också. Blir kanonfint. =) Har köpt mig och har äntligen hittat en potatislåda som jag ska ha till mina pocketböcker, kommer bli skit läckert, den ska också bli i vitt..kan visa senare..=) Så är i full gång och tänker ut en massa idéer..=)

Nu ska jag återgå till uppsatsen och tradera spanande..=)

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0