220909

Tisdag förmiddag, eller lunch kanske. Sitter och pluggar, kommer in i mina flow så det gäller att ta vara på dem..=) Var ute på morgonpromenad innan och ska snart hoppa in i duschen för och fräscha upp mig lite. Har tänt ljus och gjort det lite mysigt hemma, är verkligen höstruskigt ute nu, tror tom att det regnar..=/ Tror allt att jag ska ta tag i ett av mina 1000 projket här hemma och måla min potatislåda vit, har stannat av lite med det..men nu skulle det vara kul..=) Idag är det exakt en vecka kvar tills vi åker, längtar såååå, ska bli helt underbart. Väskorna är nedtagna och ska börja skriva packlista. =) Härligt..så hoppas vi på en riktigt bra lön också, sen är jag redo..

Nu dusch, sen mat och plugg.

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0