Hej och god förmiddag!

Idga har jag tagit en lång härlig morgonpromenad, så jäkla skönt..snackade med mamma under hela tiden, trevligt. Vart förbi den nyöppnade tränings/kost butiken på stan och köpte mig nya träningskläder. Såå himla snygga, har spanat på dem länge och idag slog jag till! =) vart även och bokade frisörtid till innnan vi åker, ska bli härligt. =)



Hmmm..hittade ingen bra bild på byxorna men här är toppen jag köpt, fast jag har den i turkost. Träningsbyxorna är svarta med turkosa detaljer. =) Bild från better bodies.

Kommentarer
Postat av: Ramya

Oh så du köpte dom :D va härligt! :D Nu blir de träning ;) hihi

2009-09-03 @ 20:03:19
URL: http://www.ramya.webblogg
Postat av: Magdalena

Ja! Jag slog till..tyckte det var så himla snyggt, kul med lite färg till hösten också! =) Och sköna är de dessutom. Ja..mer fikastunder tack! Hör av dig. =)

2009-09-04 @ 09:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0